Często mówimy, że stres nie jest tylko czymś, co się z tobą stanie, to podejmiesz decyzję o tym, jak reagować na to, co się z tobą stanie. W pewnym sensie jest to prawda, ale jest nieprzytomny wybór. Nie jesteś tylko wiedzieć, że jesteś dokonywania wyboru, ale nawet, że istnieją inne opcje.

“Stres Makes You Stupid” jest moim hasłem skupiającym, w konfrontacji z tym, co osobiste mózg oznaczone jako “niebezpieczeństwo”, robisz to, co specjaliści ds. bezpieczeństwa często zauważyć, to pierwsza reakcja, gdy zagrożone: zamrozić. Nie tylko ciało, ale zawiesza mózgu. Z zamrożenia, towarzyszy pilną potrzebę zrobienia czegoś, masz trochę wysłużony ścieżkę, która jest nawykiem. To takie proste.

Nawyki są sekwencje zachowań, które zostały ustanowione w celu ułatwienia życia, jeśli trzeba było zatrzymać się i zastanowić nad tym, co zrobić w każdy mały punkt wyboru w życiu – Chcę zobaczyć, ja włożyłem spodnie lewej nogi pierwszego lub prawej nogi pierwszy? Umyć zęby lub przynieść w tym kota przed snem? – Że nigdy nie dostać się w ciągu dnia, a tym bardziej do niczego wartościowego.

Nawyki uczynić życie tak proste, że zaczną nas niewolników – podobnie jak muchy w historii związanej przez Deepak Chopra, który, gdy pokrywa jar usunięto, nadal pozostać wewnątrz słoika.

Więc kiedy “niebezpieczeństwo” znak gaśnie w mózgu, ruszyliśmy na ścieżkę dobrze rzeźbione przez tę dżunglę, zamiast zanurzyć off w zaroślach, w nadziei na znalezienie czegoś lepszego.

Pod wpływem stresu, rozwijamy te nawyki radzenia sobie zachowań jak nasze drogi: jedna osoba może wycofać, cicho, a jeszcze jeden blusters i staje się defensywny, trzeci zatrzymuje kontemplować sytuację z ciekawości, zastanawiając się, co będzie dalej … i tak dalej.

Mogliśmy po raz pierwszy wykonany, że nawykowe zachowanie w młodym wieku, w okresie dorosłości to stało się tak głęboko zakorzenione w nas, że nie widzimy innego wyjścia.

To staje się naszym “ścieżka przez dżunglę”, który oślepia nas do innych opcji.

Tydzień temu poszedłem do lunchu, w którym głośnik był ekspertem w dziedzinie bezpieczeństwa, który zyskał wiele z jej informacji na temat reagowania w niebezpiecznych sytuacjach z mężem Navy Seal. Informacje dała zaangażowane fizycznie sytuacjach zagrożenia, ale mądrość I zbierana z rozmowie odnosi się zarówno do groźnych społecznie sytuacjach, które są źródłem tyle dzisiejszej stresu.

Oto kilka wskazówek:

Planowanie z wyprzedzeniem: Czy wiesz, że będziesz mieć do czynienia przez kogoś, kto jest dla ciebie ścierny lub masz zamiar podać sytuację, w której idziesz do oceny, mieć plan, który nie wiąże się dotychczas odpowiedzi (zamrażanie, walki lub ucieczki).

Krok 1: Upewnij się, że jesteś wypoczęty i dobrze karmione przed wejściem do stresujących sytuacji. Nawyki są najpotężniejszym kiedy moc (tj. świadoma kontrola mózgu) jest niski. I to będzie moc jest bardzo niska, gdy jesteś pozbawiony snu, albo jadłem pokarmów, które dają natychmiastowy energii, a następnie zawodem.

Krok 2: Plan kilka rzeczy do powiedzenia, że ​​opóźni automatyczną odpowiedź, jak zadawać pytania, aby wyjaśnić, co naprawdę się dzieje. Twoja odpowiedź nie tylko zwykłego obejmuje swoje zachowanie, ale Twoje postrzeganie sytuacji. Co jeśli się mylisz?